Min strategi är mäktigast på sociala medier – enligt Maktbarometern
Det känns fantastiskt att min strategi har resulterat i att Kattjouren nu placerar sig 1:a och Frusna Tassar 3:a på årets Maktbarometer! Dessa resultat visar tydligt kraften i en välgenomtänkt strategi och hur den kan driva framgång.
Tydlig koppling mellan min strategi och resultat
Jag började att arbeta med Kattjouren 2018/2019 och då med att ta fram en marknadsföringsstrategi för hur de skulle nå ut bättre. Under flera år jobbade jag aktivt med att få den på plats och utbilda övriga att följa den. För Frusna Tassar tillhandahöll jag samma upplägg och hjälpte dem att komma igång med samma strategi när de startade sin verksamhet.
Det som verkligen bekräftar strategins effektivitet är grafen från årets mätning, som visar en tydlig ökning för Kattjouren efter att jag implementerade min strategi, en strategi som de fortfarande använder. Frusna Tassar, som ju använde min strategi från början, har också sett betydande framsteg. Även om jag självklart inte är den enda orsaken till deras framgångar, är det uppenbart att min insats har varit en viktig del av deras resa.
Och det är ju så här det ska vara. En bra strategi ska vara så stark att kunden kan fortsätta skapa resultat på egen hand, och det har både Kattjouren och Frusna Tassar verkligen lyckats med. Jag vill verkligen ge ett stort erkännande till alla fantastiska människor bakom dessa organisationer. Deras hårda arbete och engagemang är verkligen inspirerande.
Behöver ni hjälp?
Jag får ofta väldigt bra resultat till mina kunder på digitala medier. Under de 12 år jag arbetat som konsult har jag drivit starka resultat till en rad olika företag, stora som små. Listan är lång, men bland de förtag jag arbetat med och skapat resultat för finns bland annat Aller Media, Öhlins, Turtle Wax, Friskis & Svettis och Frölunda Torg.
Hör gärna av er om ni vill diskutera hur jag kan hjälpa er att nå era mål!